Etapy projektu

Okres realizacji Projektu: od 01.04.2016r. do 31.05.2017r.

I. PROMOCJA PROJEKTU (IV-VI.2016r.)

  1. Utworzenie strony internetowej Projektu
  2. Dystrybucja plakatów i ulotek informujących o Projekcie

II. REKRUTACJA I OPRACOWANIE ŚCIEŻKI REINTEGRACJI (VI-VII.2016r.)

  1. Rekrutacja do Projektu:
    • Przyjmowanie Dokumentacji zgłoszeniowej
    • Ocena merytoryczna Dokumentacji zgłoszeniowej
    • Opublikowanie wstępnej listy rankingowej potencjalnych Uczestników Projektu oraz utworzenie listy rezerwowej Kandydatów
  2. Spotkanie informacyjne z Kandydatami zakwalifikowanymi do Projektu
  3. Opracowanie ścieżki reintegracji oraz proponowanej ścieżki edukacyjnej i zawodowej
    • Wybór Zespołu Specjalistów: psychologa, terapeuty, pedagoga i pediatry
    • Opracowanie Harmonogramu spotkań
    • Indywidualne 1-godzinne spotkania Uczestników Projektu z Zespołem Specjalistów
    • Utworzenie 50-ścieżek reintegracji dla 50-rodzin
    • Wybór Ubezpieczyciela
    • Zawarcie Umowy ubezpieczenia OC i NNW

III. ZAJĘCIA INDYWIDUALNE (VII.2016r. – V.2017r.)

  1. Wybór Specjalistów
  2. Wybór wykonawcy usług transportowych
  3. Opracowanie Harmonogramu zajęć indywidualnych
  4. Zajęcia indywidualne, w tym:
    • Zajęcia dla dzieci/młodzieży: dla każdego po 6-zajęć trwających 1,5-godziny
    • Zajęcia dla rodziców/opiekunów: dla każdego po 3-zajęcia trwające 1,5-godziny

IV. ZAJĘCIA GRUPOWE (VII.2016r. – V.2017r.)

  1. Podział Uczestników Projektu na 8-grup
  2. Wybór Specjalistów oraz osób wspomagających
  3. Wybór wykonawcy usług transportowych
  4. Opracowanie Harmonogramu zajęć grupowych
  5. Zajęcia grupowe:
    • Zajęcia dla dzieci/młodzieży: dla każdego po 9-zajęć trwających 2-godziny
    • Zajęcia dla rodziców/opiekunów: dla każdego po 9-zajęć trwających 2-godziny

V. WYJAZD INTEGRACYJNO-TERAPEUTYCZNY LETNI I ZIMOWY (VII-VIII.2016r./I-II.2017r.)

  1. Wybór bazy noclegowej wraz z wyżywieniem na terenie woj.opolskiego
  2. Wybór Specjalistów
  3. Wybór Opiekunów grup
  4. Wybór wykonawcy usług transportowych
  5. Wybór Ubezpieczyciela
  6. Zawarcie Umowy ubezpieczenia OC i NNW
  7. Opracowanie Harmonogramu wyjazdów w okresie letnim
  8. Wyjazdy w okresie letnim:
    • 1-wyjazd trwający 7-dni dla każdej z 8-grup wraz z opiekunem grupy
    • opracowanie planu zajęć grupowych dla każdej z 8-grup
    • zajęcia grupowe przy udziale Specjalistów: 5-dni podczas całego pobytu po 4-godziny dziennie
  9. Opracowanie Harmonogramu wyjazdów w okresie zimowym
  10. Wyjazdy integracyjno-terapeutyczne w okresie zimowym:
    • 1-wyjazd trwający 7-dni dla każdej z 8-grup wraz z opiekunem grupy
    • opracowanie planu zajęć grupowych dla każdej z 8-grup
    • zajęcia grupowe przy udziale Specjalistów: 5-dni podczas całego pobytu po 4-godziny dziennie

VI. WYCIECZKI (VII.2016r. – V.2017r.)

  1. Wybór organizatora wycieczek
  2. Opracowanie harmonogramu wycieczek
  3. Wycieczki: 6-wycieczek z pobytem 2-dobowym dla każdego uczestnika, w tym:
    • 2-wycieczki o charakterze historyczno-naukowym
    • 2-wycieczki o charakterze poznawczo-przyrodniczym
    • 2-wycieczki o charakterze społeczno-kulturalnym